Rólam

Hogy ki is vagyok én?

20258098_355774754853482_1591316321928738720_n.jpg

Egy fiatal nő, aki a saját útját akarja járni, még ha a már kitaposott út sokkal egyszerűbb és kényelmesebb is lenne. Otthagyva a biztos hátteret, elindultam felfedezni a világot, és ezzel együtt a határaimat, képességeimet. Szinte minden utazásomhoz kötődik egy kérdéskör, amit megoldok, mire hazaérek. Minden ilyen elvonulásom hozzátesz ahhoz, hogy egész legyek és folyamatosan fejlődjek, tanuljak. Az útvesztők, a fentek és a lentek, a rengetek új impulzus és ismeret, azt mondatja velem, hogy

„legfőképp ember vagyok”.

Az utazások mellett az írás az, amiben otthon érzem magam, mintha csak levegőt vennék… : )

Emellett amikor épp nem utazok és nem blogot írok, akkor futóverseny szervezéssel foglalkozom, aminek már 8 éve részese vagyok. 

A blogomon pedig végigkövethetitek az utazásaimat, mit ad nekem és hová fejlődök tőle.

Megjelent könyveim:

2016 december : El Camino – Az ébredés útja

2017 decemeber: Emma, Az utazó /gyerekkönyv/

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása